תוכן שיווקי יכול להיות הכלי מספר אחד שלך בארסנל הפרסום למשיכת מאגר גדול של לקוחות. לאחרונה, התהליך הזה של הפקה והפצה באופן קבוע של תוכן רלוונטי ברחבי המדיה החברתית ופלטפורמות אינטרנט אחרות הפך להיות הטרנד השיווקי הכי פופולרי בין יזמים. אם לקוח יכול לבקר האתר שלך באופן קבוע ללמוד משהו מעניין בכל פעם, הם ימשיכו לחזור.
מה זה בדיוק תוכן שיווקי?
אפילו אם זו ההיכרות הראשונה שלך למושג "תוכן שיווקי", קרוב לוודאי שאתה מכיר את העבודה שלו בפועל. תוכן שיווקי הוא יצירה ושיתוף של תוכן ומדיה אחרת במאמץ להפוך את הלקוחות הפוטנציאלים שלך לחסידים נאמנים של החברה שלך.
אם תיצור מספיק תוכן, האידיאל אומר מס' פעמים ביום, אתה תראה שינוי בתעבורת האתר שלך. עפ"י האבספוט, לחברות בעלות בלוג יש יותר גולשים ב-55%, ואם את מבצע פרסום של 16-20 פעם בחודש אז אתה יכול לצפות להשיג אפילו יותר מפי 2 התעבורה אם היית מפרסם רק פעם בשבוע.
רוב הבלוגים והאתרים שאתה מבקר בהם משתמשים באסטרטגיה המצליחה הזו. בנקודה זו, אין שום תרוץ שלא להשתמש בטקטיקה הפשוטה הזו שלא עולה כסף לשיפור פרופיל העסק שלך.
איך תוכן שיווקי משפיע על הלקוח שלך
המידע שאתה מפיץ ברחבי האתר שלך ובפרופילי המדיה החברתית עובד כך שהופך לקוחות פוטנציאליים ללקוחות חוזרים. להלן מדוע:
- אתה לא מוכן באופן ישיר את המוצר שלך ללקוחות. נעשה שימוש בגישה עדינה יותר מאשר טקטיקת מכירה ישירה ואינטרסנטית שעלולה לדכא לקוחות רבים. עם תוכן שיווקי, הלקוח יכול לאסוף מידע ממאמרים וסרטונים המופצים באתר שלך ולעשות החלטה מושכלת האם להשתמש במוצר או שירות שלך.
למעשה, לפי האבספוט, 71% מהמשתמשים באינטרנט מדווחים שבלוגים משפיעים על החלטות הרכישה שלהם. כאשר הלקוח מבצע את ההחלטה בעצמו, ההרגשה חזקה יותר. אתה רוצה להמשיך ולחזק את ההרגשה הזו של אוטונומיות על ידי פרסום תוכן על בסיס קבוע.
- תוכן שיווקי יגביר את תעבורת האתר שלך. אם תכתוב את התוכן בזהירות, תוכל לייעל את הזמן שהמשתמש מבזבז באתר שלך. SEO (קידום אתרים במנועי חיפוש) יכול לעזור מאוד כאן.
השתמש במילות מפתח שמקשרות להודעת החברה שלך, וודא שאתה מוסיף קישור לכתבות אחרות ומדיה נוספת באתר שלך. השאר את קוראיך וצופיך עסוקים והם יחזרו באופן תכוף יותר.
- התוכן שאתה בוחר לפרסם יציג את המומחיות שלך. הוכח ללקוחות שלך שאתה הכי תותח בתעשייה שלך בכל מוצר או שירות שאתה מציע. החומרים בתוכן שלך צריכים ליצור תחושת אמון בצרכן. כל קונה רוצה להרגיש שהוא מקבל את המוצר הכי טוב בשוק.
- אין דבר כזה לפרסם יותר מידי תוכן. לפי האבספוט, עסקים שמוסיפים לפחות פוסט אחד בשבוע הצליחו לאסוף כמות נרשמים פי 2 מהר יותר מחברות שמפרסמות תוכן רק פעם בחודש.
כיצד להטמיע באופן יעיל את האסטרטגיה הדיגיטלית
כעת, כאשר יש ברשותך ידע לעבודה של תוכן שיווקי ומדוע צריך להכניסו לאסטרטגיה הדיגיטלית שלך, הגיע הזמן להכניס אותו לשימוש. חשוב מאוד לזכור את הדברים הבאים כאשר מפתחים אסטרטגיית תוכן שיווקי:
- בדר, יידע והענק השראה. אם זו לא כתבה שאתה בעצמך תעזור ותקרא, אל תפרסם אותה באתר שלך. שקול להוסיף סרטון – עפ"י אסנד2, 85% מהעסקים מצאו כי שימוש בסרטון שיווקי הינה טקטיקה חשובה להשיג את המטרות.
- הצהרת הכוונות שלך חשובה. מה יש לך להגיד לעולם? אל תאפשר לתוכן שלך להיראות כמו פרסומת מוסוות. המטרה שלך היא תמיד לשתף רעיונות עם העולם. כתוב עם כוונה שהתוכן יהפוך להיות ויראלי.
- כבר נאמר לא פעם, כותרת קליטה שלא בהכרח קשורה לעסק שלך יכול לייצר תעבורה רבה, אבל בסופו של יום לא תייצר מכירות. כתוב מה שאתה יודע, כמו שאומרים. אל תתרכז ברכילויות של מפורסמים אם החברה שלך מתמחה באחסון דיגיטלי. צרכנים אולי ילחצו על כותרת סקסית אבל לא יישארו על מנת לרכוש את המוצר שלך.
- חברות מדיה ממותגות הן דבר שצריך לכבד. אסטרטג תוכן לא תמיד יכתוב תוכן אפקטיבי יותר מכותב עם ניסיון עריכה. חשוב שהכתבות שלך לא ייראו כמו נאום של אנשים מכירות. שכור כותבים אשר ישתפו פעולה עם אנשי השיווק שלך.
תוכן שיווקי הוא חיוני
אם עד עכשיו נמנעת מאסטרטגיה זו, הגיע הזמן לעלות על הרכבת. לצרכנים כבר אין יצר או הסבלנות להיענות לשיטות שיווק מסורתיות באינטרנט. אנחנו מעבירים מהר פרסומות ומרגישים מופצצים ומתוסכלים מפרסומות שקופצות.
כולנו משתמשים באינטרנט ללמוד ולהרגיש השראה. האינטרס שלנו במונחים של פירסום דעך, אך ברצון שלנו לצריכה בריא מאי פעם. בכל המובנים, שיווק באינטרנט לכל הצרכנים הרעבים שלך. אבל, בבקשה, הצג גישה מרתקת ובלתי שגרתית.
מקווה שנהנתם מהמאמר :) המשך יום נפלא! www.stgltd.com